Krogsveen

Krogsveen

Telefon: 66 91 37 00
Epost: cb.henriksen(alfakrøll)krogsveen.no, Anikken.Oderud(alfakrøll)krogsveen.no,
Nina.Boe(alfakrøll)krogsveen.no, Annette.Smith(alfakrøll)krogsveen.no
Kontaktpersoner: Christian Blix Henriksen, Anikken Øderud, Nina Bøe, Annette Smith
Web: > http://krogsveen.no/Krogsveen/Vaare-avdelinger/Nesodden

Adresse: Vestveien 51, 1450 Nesoddtangen

Vår kompetanse

– Krogsveens visjon er å være det selvfølgelige førstevalget gjennom å gi våre kunder enestående opplevelser. Derfor er vi hele tiden opptatt av å utvikle oss tilbakemeldinger fra våre kunder er viktig, sier Karsten Onsrud, Direktør Marked og Kommunikasjon.

Boligen er din største investering. Da sier det seg selv at du ønsker å føle deg trygg og ivaretatt når du skal selge boligen din. Høy kundetilfredshet henger sammen med nettopp opplevelsen av å føle seg ivaretatt. I Krogsveen måler vi kundetilfredshet både hos våre kjøpere og selgere. Tilbakemeldinger direkte fra kjøpere og selgere gjør at vi i Krogsveen hele tiden kan forbedre oss. 94 % fornøyde kunder sier oss at vi gjør mye riktig i Krogsveen – her kan du lese mer om hva våre kunder setter pris på hos oss.

Tilgang til flest kjøpere

Vi vet hvem som drømmer om boligen din.

Gjennom vårt unike BoligsøkerRegister, Norges mest oppdaterte og nøyaktige register over boliginteressenter, gir vi deg som selger tilgang til enda flere potensielle kjøpere. Siste halvår i 2014 kom 4 av 10 av våre budgivere fra BoligsøkerRegisteret. Èn ekstra budgiver kan gi store utslag i prisen på din bolig.

– «Målrettet oppfølging av interessenter og veldig god håndtering av budrunden. Salgsrekord i borettslaget sier vel sitt» (Fornøyd selger, Krogsveen avd. Drammen)

Sannsynligvis bransjens mest ryddige salgsprosess

– «Jeg tror nøkkelen ligger i kommunikasjon. Å selge bolig er i utgangspunktet en stressende affære. En dyktig megler tar brodden ut av alvoret, utøver kunnskap, trygghet og selvtillit fra første møtet. Måten megler kom inn på og tok min leilighet på alvor var upåklagelig. Dette var ingen penthouseleilighet på Tjuvholmen, men slik megler jobbet kunne det like gjerne ha vært det. Ta folk på alvor, uansett utgangspunkt og adresse.» (Fornøyd selger, Krogsveen avd. Torshov)

Vi håndterer hele salgsprosessen og vet hva som kreves før, under og etter salg for at du skal bli en fornøyd boligselger.

Som den første i bransjen standardiserte vi selve kundebehandlingen. Dette sikrer kvalitet i alle ledd. For oss er det ikke tilfeldig hvordan en kunde blir behandlet eller hvordan et salg blir gjennomført. En meglers faglige dyktighet og personlige engasjement, i kombinasjon med gode systemer, danner grunnlaget for et optimalt boligsalg. Vi kaller det KrogsveenStandarden. Vi leder deg trygt gjennom alle faser i salgsprosessen fra første møte til oppgjør er inne på din konto.

Rådgivning før, under og etter salg

Mange av våre kunder fremhever nettopp dette som en stor fordel med Krogsveen. Som spesialister har vi en unik kompetanse på markedet, boligsøkere og boligsalg som vi gjerne deler med deg for å oppnå best mulig pris for boligen din.

– «Meglers håndtering av prosessen før visning med tanke på klargjøring av boligen (styling og hennes egeninnsats i denne prosessen). Hun har tatt stor grad av ansvar gjennom hele prosessen, noe som var viktig og nødvendig for meg. Dette har jeg satt stor pris på.» (Fornøyd selger, Krogsveen avd. Skien)

Engasjerte meglere

Som selger forventer du lokalkunnskap, kompetanse og engasjement. Dette får du med våre meglere!

«Fortsett med å behandle hver kunde individuelt. Det gir dere en god forutsetning for å skille dere ut. Ta hensyn til kundens problemer.»

(Fornøyd kunde, Krogsveen avd. Larvik)