Kampanjevinnerne er klare

Av Trond Folckersahm

Ti heldige vinnere i Nesoddguidens vervekampanje kan nå vente seg en hyggelig premie i posten. Et par touch-hansker levert av RD Shop & Support på Flaskebekk.

Det er en uke siden Nesoddguiden gikk ut med kampanjen som hadde til hensikt å passere 2.000 faste følgere på Facebook.

Responsen har i så måte vært langt over det vi kunne forvente. Faktisk er det nå nærmere 2.500 som følger Nesoddguiden fast, og det bare på sju dager. Vi vil selvsagt takke alle som følger oss, både nye og gamle, og love at vi stadig arbeider med å gjøre Nesoddguiden enda bedre.

I forbindelse med kampanjen utlovet vi også ti premier. Nå er listen klar, og vinnerne vil få et par touch-hansker som takk for deltagelsen. Premien er levert av RD Shop & Support på Flaskebekk.

– Touch-hansker er et populært produkt her hos oss. Med disse kan du betjene smarttelefonen utendørs uten å få neglesprett og iskalde fingre. De er konstruert på en slik måte at skjermbildet kan betjenes uten at man tar av seg hanskene. Med tanke på at både vinter- og påskeferie står for døren, er dette absolutt et produkt som er relevant for årstiden, mener Trond Rausand i RD Shop & Support.

Bilde: Trond Rausand demonstrerer hanskene som egner seg til utendørs mobilbruk når kulda setter inn. Foto: Trond Folckersahm

De som kan vente seg en pakke i posten i løpet av de nærmeste dagene er: Heidi Hustvedt Wælgaard, Trine Elisabeth Aamodt, Hege Jåtog-Rød, Trond Larsen, Jonny Harila, Aase Regine Nordby, Jon Erik Paulsberg, Liv Almén Olaussen, Hilde Lillejord og Per Torbjørn Svendsen.